Gijs van Brenk, Daniƫlle van Elk en Jaap Burggraaf hadden de organisatie ook dit jaar weer in handen.

De jury bestond dit jaar uit:

jury

computer01

Yvon en Gert-Jan Langerak, Jacco Verburg, Marcel Dekker

jury01

Esther van Brenk, Ronnie Dekker, Mees van Elk, Monika van Buren, Pieter Timmerman en Adrie de Lange

De scores werden in de computer bijgehouden door Jeroen van Nieuwkerk, Cor Burggraaf en Ciska Klooster

computer

De antwoordvellen werden door Roy van Brenk steeds bij de juryleden opgehaald en naar de computer gebracht.

De proef-vraag werd geregeld door Margriet Vermeij, Florentina Immerzeel, Miranda van der Knaap, Monica Oskam, Anouk van der Knaap, Elsa van Dam en Theo Westerink.

De antwoordvellen in de zaal werden opgehaald door William Langerak, Judith van Dam, Suze Timmerman, Otto Immerzeel, Isa Drost, Dorothea de Lange en Ingrid

Bij de wisseltafel zat Nely Dekker

Er werd terug gesorteerd door Thymen en Job van der Knaap

Alle vrijwilligers bedankt voor jullie medewerking!