DE WINNAAR VAN HET VERENIGINGENSPEL 2014

ooievaars

Stichting Ooievaars heeft dit jaar wederom gewonnnen!

winnaars

Tweede plaats was voor Triathlon Clytoneus

en op de derde plaats eindigde Rollend Succes!

rank2

De Rank team 2 werd de trotse eigenaar van de Rode Lantaarn!

VERENIGINGENSPEL 2014

Dit jaar speelden we het spel met een volle bak, 72 teams. Het was nog even spannend door een afzegging één dag van te voren, maar gelukkig hadden we nog een reservelijst en kon het 72e team toch nog aanschuiven.

De vragen waren iets makkelijker dan vorig jaar.

De tussenstanden werden werderom muzikaal door Jaap Burggraaf aangekondigd en de beste 5 teams en de slechtse 5 teams verschenen op het grote scherm boven het podium.

De finale werd spannend: De nummers 1 en 2 stonden in spanning naast het podium af te wachten. De lichten gingen uit en op het scherm verscheen een presentatie met een countdown waarna de winnaar bekend was geworden! De lichten gingen aan en de confetti knalde in de lucht! "WE ARE THE CHAMPIONS" klonk door de sporthal en de winnaar was bekend!

Klik hier voor het krantenartikel uit het AD van 27 januari 2014.