DE WINNAAR VAN HET VERENIGINGENSPEL 2000

De winnaar van dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer Harmonie "de Vriendschap" uit Woerden,
zij mochten ook de felbegeerde beker voorgoed behouden. Zij hadden totaal 214 punten.
Het maximaal te behalen puntenaantal was 275.

winnaar

Dit jaar was er weer een recordopkomst, 47 teams.deelnemer1

deelnemer4Harmonie de Vriendschap kwam met 3 teams, Muziekvereniging Kunst Na Arbeid was aanwezig met maar liefs 4 teams.
Voetbalclub Siveo kwam 2 teams evenals Tennisvereniging Miland, volleybalvereniging Animo 72, de speeltuin en jeugdvereniging De Rank. De Milandhof kon dus ook niet achterblijven en kwam ook met 2 teams.
Verder waren er delegatie's van de Bibliotheek Zegveld, Het ooievaarsdorp, Lionsclub Woerden, Buurtvereniging Middenweg, de Volkstuinders, de Oranjevereniging, EHBO, Gymnastiekverenging Zegveld, de CPJ, de zangverenging De Lofstem, Klaverjasclub, Schietvereniging de Witte Roos, Peuterpret, De Blauwe Wereld en Badmintonverenging Don Quishutle en tot slot Passage (voorheen NCVB).
De scholen in Zegveld streden ook dit jaar weer mee. De Basisschool de Jorai en de Waldhoorn.deelnemer2 Uit De Meije waren er ook weer teams aanwezig, 2 maal een team van Xalspitte en de biljardclub Rollend Succes.
Uit Woerden waren de politieke partijen zoals gewoonlijk ook weer van de partij, CDA, PVDA en VVD streden om de eer. Ook de PTT en de Politie Woerden mogen niet ontbreken.
Dit jaar kwamen er ook weer 2 nieuwlingen bij namelijk de beleggersclub Beursplein 10 en deelnemer3Personeelsvereniging van de Supermarkt C1000 uit Tournoysveld.