DE WINNAAR VAN HET VERENIGINGENSPEL 2007

Lionsclub 2 met 277 punten.
Van harte gefeliciteerd!

winnaar2007

HET CSZ VERENIGINGENSPEL 2007

Zegveld- Voor het tweede achtereenvolgende jaar is het Verenigingenspel gewonnen door de Lionsclub uit Woerden. Met maar 3 punten verschil eindigde Clytoneus op de tweede en de Stichting Ooievaars op de derde plaats. Het Verenigingenspel dat jaarlijks door de Culturele Stichting Zegveld in de Milandhof wordt georganiseerd telde een recordaantal van 68 teams, dat betekende dat ruim 400 deelnemers van diverse verenigingen 360 denk- en doevragen moesten beantwoorden. Ciska Klooster van CSZ had weer gevarieerde vragen samengesteld, zoals het herkennen van 10 soorten aardappelen, chocolaatjes, bloembollen en pasta’s. Dat veel deelnemers voor de gezelligheid meededen bleek achteraf uit de grappige antwoorden. Soorten pasta’s werden oorschelpen en gedroogde tuinslangen genoemd.
Voor de jury die 24.400 antwoorden moest nakijken was het daardoor allerminst een saaie klus.

Met 68 teams was de Milandhal weer helemaal vol. Een record aantal deelnemers.
Dit jaar hebben de voor het eerst een financiële ondersteuning ontvangen.
Het Coöperatief Stimuleringsfonds van Rabobank Bodegraven - Woerden heeft een bedrag beschikbaar gesteld.

overzicht2

overzicht3

beller

Dit mag dus niet! Gebruik van mobiele telefoons is niet toegestaan!

milandhof

teamBerichtgever

zaal1

zaal

Verenigingenspel wordt in 2007 op 27 januari gehouden.

Zegveld klaar voor 27-ste editie Verenigingenspel

Zegveld - Voor het Verenigingenspel dat volgende week zaterdag 27 januari in de Milandhof wordt gehouden heeft een recordaantal van 68 teams zich aangemeld. Ook vorig jaar kwamen er 68 aanmeldingen binnen, maar lieten twee teams het afweten. Als alle teams dit jaar daadwerkelijk deelnemen gaat de zesentwintigste editie van het Verenigingenspel met een recordaantal in de boeken.
Meer teams betekent ook meer vragen en zoals het er nu voor staat moeten er 350 denk- en doevragen per team beantwoord worden. Ciska Klooster van de Culturele Stichting Zegveld vertelt desgevraagd ieder jaar weer verrast te zijn over het enthousiasme van de deelnemende verenigingen, "Maar er is nog meer goed nieuws. Coöperatief Stimuleringsfonds Rabobank Bodegraven/ Woerden heeft ons financiële steun toegezegd, dat betekent dat we dit jaar voor het eerst het Verenigingenspe! kostendekkend kunnen maken" aldus Ciska Klooster