Het team van het Minkema College is winnaar geworden van het bedrijvenspel ‘De Slag om Woerden’.

Thuishuis

Het was voor de 16e keer dat Lions Club Woerden Castellum Laurum het spel organiseerde. Negentien teams streden fanatiek tegen elkaar om de slimste te zijn. En dat ten bate van Thuishuis Woerden, een organisatie die zich inzet om eenzaamheid onder ouderen te verminderen. Er was tijdens de avond ook een gastoptredens van de Woerdense cabaretière Kiki Schippers, bekend van onder meer De Slimste Mens en haar optredens bij De Vooravond. Zij koos voor Thuishuis Woerden als goede doel. Aan het eind van de avond kon commissievoorzitter Edith de la Fuente een cheque van 6.000 euro overhandigen aan Bernhard Drost en Lotte Ruyten van Thuishuis Woerden.

Presentatie

jury