14 November organiseerden wij wederom de Slag om Woerden! Opbrengst 10.000 euro!IMG 4446

Voor de 15e keer organiseerde onze Lions Club Woerden Castellum Laurum het Bedrijvenspel, beter bekend als ‘De Slag om Woerden. 32 teams streden fanatiek tegen elkaar om de slimste te zijn. En dat ten bate van de Foundation van het Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie.

IMG 4520
Zoals altijd was het in het Kalsbeek College weer een bijzonder gezellige en zeker ook spannende avond. Gast was John Kerstens, Tweede Kamerlid voor de PvdA. Hij nam ons allen mee in de huidige en toekomstige ontwikkelingen in de zorg. Dat sloot goed aan bij het goede doel van deze avond, het Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie. In dit vorige jaar nieuw geopende centrum in Utrecht is alle hoog complexe zorg en research van de kinderoncologie geconcentreerd. Met als missie: ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven.

Namens de Foundation van het Máxima Centrum nam Marijn Brummelkamp een cheque van €10.000 in ontvangst van voorzitter van het spel, John van der Meer. logoMaximaCentrum

IMG 4544

Winnaar van het derde lustrum van de Slag om Woerden was het team van La Gro Geelkerken Westdam. Enigszins verrast en zeker niet minder trots namen zij de Leeuwen bokaal in ontvangst. De teams van de drie middelbare scholen uit Woerden zaten hen op de hielen.2e prijs Minkema College en 3e prijs Kalsbeek College.

IMG 4533

Met de kennis bij het onderwijs in Woerden zit het dus wel goed”, aldus John van der Meer, voorzitter van het spel.

Meer info vindt u op www.facebook.com/slagomwoerden.

De slag om Woerden 2019 werd mede mogelijk gemaakt door:
Hans Jongerius Groep, Gasterij de Milandhof en het Kalsbeek College.